dimarts, 9 de desembre del 2014
divendres, 5 de desembre del 2014
Conte de Nadal
Conte de nadal:
estem situats a una ciutat decorada amb un arbre de nadal, papa noel es dessideix a "fastidiar" als nens portant regals que no el agradaba, pero el dia de reis els tres reis mags s'encarreguen de regalar els regals que volien, i aixi papa noel acaba entristint i s'arrepenteix de el que a fet
dimarts, 2 de desembre del 2014
dimarts, 25 de novembre del 2014
divendres, 31 d’octubre del 2014
dimarts, 28 d’octubre del 2014
dimecres, 8 d’octubre del 2014
divendres, 3 d’octubre del 2014
dimarts, 23 de setembre del 2014
Benvinguts al meu blog
Hola a tots i benvinguts al meu blog, soc de l'escola SAMC(Sant Antoni Maria Claret) e escollit l'optativa d'informàtica perque sempre m'ha agradat els temes d'ordinadors ja què em semblen molt curiosos, i n'hi a molta tecnología .
La tecnologia es una materia que te molt a veure amb la informàtica, un dapte curiós es que a mi no m'ha agrada la asignatura de tecnologia.
Les meves aficións son el esport de risc, com per exemple l'escalada o algun altre tipus de esport de risc, ja que m'ha agrada molt làdrenalina. Després com a afició a mi m'ha agrada moltisim dibuixar, sempre que no tinc res a fer a casa l'unic que faig es dibuixar, fe cómics etc etc.
Sobre el dibuix, ami sempre m'ha agradat, y fins i tot a la gent l'agrada el que jo dibuixo aquest es el motiu per el cual a mi en faria molta il·lusió ser dibuixant perque es el que a mi m'agraga fer.
La tecnologia es una materia que te molt a veure amb la informàtica, un dapte curiós es que a mi no m'ha agrada la asignatura de tecnologia.
Les meves aficións son el esport de risc, com per exemple l'escalada o algun altre tipus de esport de risc, ja que m'ha agrada molt làdrenalina. Després com a afició a mi m'ha agrada moltisim dibuixar, sempre que no tinc res a fer a casa l'unic que faig es dibuixar, fe cómics etc etc.
Sobre el dibuix, ami sempre m'ha agradat, y fins i tot a la gent l'agrada el que jo dibuixo aquest es el motiu per el cual a mi en faria molta il·lusió ser dibuixant perque es el que a mi m'agraga fer.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

